სამომხმარებლო შეთანხმება

ზოგადი დებულებები

ეს სამომხმარებლო შეთანხმება (შემდგომში "შეთანხმება") არეგულირებს ურთიერთობას შპს "architec.ge"-სა (შემდგომში "კომპანია") და მის მომხმარებლებს შორის.

ამ შეთანხმების მიღებით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ გაეცნო და ეთანხმება მასში მოცემულ ყველა პირობას.

მომსახურების აღწერა

კომპანია სთავაზობს მომხმარებლებს არქიტექტურულ, კონსტრუციულ და დიზაინერულ.

მომსახურების დეტალური აღწერა, ფასები და შესრულების ვადები განისაზღვრება ინდივიდუალური შეთანხმებით.

მხარეთა უფლება-მოვალეობები

კომპანია ვალდებულია:

  • უზრუნველყოს მაღალი ხარისხის მომსახურება;
  • დაიცვას მომხმარებლის პერსონალური ინფორმაცია;
  • დროულად უპასუხოს მომხმარებლის მოთხოვნებს.

მომხმარებელი ვალდებულია:

  • მიაწოდოს კომპანიას ზუსტი ინფორმაცია;
  • დროულად გადაიხადოს მომსახურების საფასური;
  • უზრუნველყოს კომპანიის წარმომადგენლების უსაფრთხო წვდომა სამუშაო ადგილზე.

ანგარიშსწორება

მომსახურების საფასური და გადახდის პირობები განისაზღვრება ინდივიდუალური შეთანხმებით.

დაგვიანებული გადახდის შემთხვევაში კომპანია იტოვებს უფლებას დააკისროს მომხმარებელს ჯარიმა.

პასუხისმგებლობა

კომპანია პასუხისმგებელია მის მიერ გაწეული მომსახურების ხარისხზე.

კომპანია არ არის პასუხისმგებელი ზიანზე, რომელიც გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ მოწოდებული არასწორი ინფორმაციით.

შეთანხმების მოქმედების ვადა და შეწყვეტა

ეს შეთანხმება ძალაშია მისი მიღების მომენტიდან და მოქმედებს განუსაზღვრელი ვადით.

მხარეებს უფლება აქვთ შეწყვიტონ შეთანხმება 30 დღიანი წინასწარი შეტყობინებით.

დავების გადაწყვეტა

ყველა დავა გადაწყდება მოლაპარაკების გზით. თუ შეთანხმება ვერ მოხერხდა, დავა გადაწყდება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

დასკვნითი დებულებები

ამ შეთანხმებაში ცვლილებების შეტანა შესაძლებელია მხოლოდ წერილობითი ფორმით.

ეს შეთანხმება რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობით.